Pokud jste se ztotožnili s myšlenkou tohoto projektu a chcete jej podpořit, spojte se s námi a uveďte, o jakou formu partnerství máte zájem. "Sponzorovat TED konference je jako upsat si budoucnost těch, kteří budou mít významnou roli mezi lídry v určování nových směrů," uvedla Michela O’Connor Abrams, vydavatelka Dwell.
Proč se stát partnerem?
- oslovíte vzdělané, inteligentní publikum v podobě současných či potenciálních inovátorů regionu, kteří jsou otevřeni novým informacím a nápadům
- spojíte svoji značku s mezinárodním projektem, do kterého se zapojila již celá řada významných osobností a institucí
- podpoříte smysluplnou neziskovou aktivitu s nadnárodním přesahem a rozvoj v rámci svého regionu
- seznámíte se s inspirativními řečníky, kteří se s vámi podělí o své nápady a postřehy
- získáte další motivaci a chuť rozvíjet sebe a své podnikání
Partner akce
Chcete-li přispět finančním příspěvkem s možností propagace vaší společnosti na této netradiční konferenci, obraťte se na nás pro bližší informace o typech partnerství a staňte se Partnerem akce.
Produktový partner
Máte zájem předvést účastníkům konference hodnotu vašich produktů nebo služeb? Nabízíme vám barterovou spolupráci např. pro oblast tisku nebo cateringu a roli Produktového partnera akce.
Mediální partner
Můžete-li nám nabídnout inzertní prostor či jinou formu medializace konference, spojte se s námi a staňte se Mediálním partnerem konference.
Aktuálně potvrzení partneři TEDxBrno 2011
Akce: Otevřít verzi pro tisk